מדיניות ביטול הזמנות

מדיניות ביטול הזמנות
 
1. דמי ביטול בעונה רגילה
 כל הזמנה של חדרים ניתנת לביטול ללא חיוב בתשלום, עד 48 שעות מראש. ביטול אשר יבוצע במהלך 48 השעות הקודמות למועד ההגעה יחויב בתשלום של לילה אחד לכל חדר שהוזמן, על בסיס הפנסיון שהוזמן. במקרה של אי הגעה למלון יחויב הלקוח בחיוב של לילה אחד. 
2. דמי ביטול בעונת ביניים
עד 14 ימי עסקים לפני ההגעה ללא חיוב בדמי ביטול. ביטול שיתקבל לאחר המועד לעיל יחויב בחיוב של לילה אחד. במקרה של אי הגעה יחויב הלקוח בעבור לילה אחד. 
עונת הביניים מתייחסת לתאריכים:
3-31 באוקטובר 2018.
שנת 2019
17-26 בינואר
14-23 בפברואר
15-30 ביוני
1-31 באוגוסט 
22-31 באוקטובר
3. דמי ביטול בעונת השיא
עד 42 ימי עסקים לפני ההגעה ללא חיוב בדמי ביטול. ביטול שיתקבל לאחר המועד לעיל יחויב בחיוב של 2 לילות. במקרה של אי הגעה למלון יחויב הלקוח בחיוב מלא. 
תאריכי עונת השיא: 
שנת 2018
23 בספטמבר – 1 באוקטובר (סוכות)
20-31 בדצמבר 2018 (חג המולד)
שנת 2019
18-27 באפריל (פסח)
29 בספטמבר – 1 באוקטובר (ראש השנה)
13-21 באוקטובר (סוכות)
19-31 בדצמבר 2018 (חג המולד)
4. דמי ביטול בחגים עבריים ונוצריים 
בחודשים אלה כל הזמנה ניתנת לביטול ללא חיוב בתשלום כלשהו, עד 28 ימים מראש.  ביטול אשר יבוצע במהלך 28 הימים הקודמים למועד ההגעה, יחויב בתשלום מלא וזאת על פי שיקול דעתה הבלעדי של הנהלת המלון.
5. החברה רשאית לשנות מעת לעת את תנאי ביטול ההזמנות.
6. במקרה של אי הגעה על אף ביצוע הזמנה, מלון ענבל שומר לעצמו את הזכות לחייב חלק או את הסכום המלא של השהיה לפי השיקול דעת של המלון.
 
לביטול ההזמנה אנא פנו למחלקת ההזמנות במלון בטלפון 02-6756669
או במייל reservations@inblhotel.com
שלח